Doorgaan naar hoofdcontent

Treinstapper Geel Herentals

Na de treinstapper Geel > Mol was het station van Geel opnieuw mijn vertrekpunt.  Onderweg naar, zat ik toevallig bij een kennis die de treinstapper Kontich > Sint-Katelijne-Waver wilde afvinken in zijn boekje.  Zo werd het een treinrit met veel woorden, zodat de tijd voorbij vloog.

Het werd vandaag de eerste zonrijke dag na dagen van grijs en regen.  Ik haalde de trein van 7u17 in Roeselare, zodat ik een half uurtje vroeger kon vertrekken dan voorzien.  Met twintig kilometer stappen in het vooruitzicht, zou ik voor zessen terug thuis zijn.  Ik vond de tocht afwisselender dan mijn vorige treinstapper.  Bos, heide, zand- en asfaltweggetjes, waterlopen, het passeerde allemaal de revue.  De route volgt grotendeels een lokaal GR-pad.




Reacties