Doorgaan naar hoofdcontent

Treinstapper Schoonaarde - Wetteren

Uitstapjes, barbecuetjes en terrasjes zorgen ervoor dat mijn gewicht de hoogte in gaat de laatste weken.  Stappen is voor mij de beste remedie om het cijfer op mijn digitale weegschaal omlaag te krijgen.  Vandaag koos ik voor de mooie treinstapper Schoonaarde naar Wetteren.  Schoonaarde was de eindhalte van een vroegere treinstapper met start in Dendermonde.  Je zou beiden aan elkaar kunnen breien als je een overnachting vindt in Schoonaarde.

De streek is me niet onbekend.  De prachtige Kalkense Meersen verkende ik voor corona reeds met Sabrina toen ik mijn wandelingen beperkte tot zo'n 12 km.  Jaarlijks zak ik met mijn camper af naar Dicar in Wetteren en maak er dan ook steeds een wandelingetje om het wachten aangenamer te maken.  De omgeving van Wetteren trapten we ook reeds af in het kader van een fietstocht in het teken van het gestolen paneel van het Lam Gods.



Reacties